Hoogeloon 1 - Acht 1

Hoogeloon 1 - Acht 1

V.V. Hoogeloon op jacht naar 1e periodetitel in 4e klasse F

Zondag 18 november wordt de 8e speelronde in de 4e klasse F afgewerkt en is V.V. Hoogeloon op sportpark De Roetwijer gastheer van de bezoekers uit Acht. V.V. Acht is na zeven wedstrijden weer helemaal terug in de subtop en bezet met 10 punten een verdienstelijke zevende plaats op de ranglijst.

Voor V.V. Hoogeloon zijn de belangen groot. Uiteraard zal V.V. Hoogeloon er alles aan gelegen zijn om de ongeslagen status na zeven wedstrijden te behouden, maar bovenal zou de fraaie competitiestart kunnen worden beloond met het binnenhalen van de 1e periodetitel. Een belangrijke prijs die voor dit moment een eerste tastbare bevestiging zou betekenen van een kwalitatief sterk voetbalcollectief, maar bovenal op het einde van het seizoen recht geeft op deelname aan de nacompetitie met wellicht uitzicht op promotie naar de derde klasse. Het team van trainer Nik Bierens is blessurevrij en zal in de sterkst mogelijke formatie V.V. Acht bestrijden. V.V. Acht daarentegen kent een wisselvallige start van de competitie waar het inmiddels is opgeklommen naar een mooie zevende stek. In de laatste speelronde werd in de eigen “Leeuwenkuil” Woenselse Boys met 2-1 verslagen, maar werd de week daarvoor nog met een kansloze 3-0 nederlaag van het veld gespeeld in Lage Mierde. Afgelopen seizoen bonden beide teams ook de sportieve strijd met elkaar aan in de eerste ronde van de nacompetitie, waarbij V.V. Acht na strafschoppen een vroegtijdig einde maakte aan de Hoogeloonse promotiedroom. Uiteraard is de nederlaag van toen sportief al lang verwerkt, maar niet helemaal uit het Hoogeloonse voetbalgeheugen verdwenen.

Bij winst van V.V. Hoogeloon is de eerste periodetitel een feit. In geval van een gelijkspel of nederlaag zijn    V.V. Bergeijk en mogelijk het Nuenense EMK en RKDSV uit Diessen nog kanshebber.

Kleedkamer

KK 3
KK 6

Wordt gespeeld op veld