V.V. Hoogeloon - Informatie - Sponsoring

V.V. Hoogeloon is niet voor niets de grootste sportvereniging van Hoogeloon. Niet alleen het voetballen maar ook veel nevenactiviteiten zorgen er voor dat er dagelijks veel mensen op sportpark de Roetwijer komen. Dat alle activiteiten ook veel geld kost mag duidelijk zijn.
V.V. Hoogeloon is haar sponsors en begunstigers daarom ook zeer erkentelijk.

CLUB VAN 100

De 'Club van 100' is in het leven geroepen om extra gelden te genereren voor de verwezenlijking van speciale doelen. Het doel zal steeds veranderen indien een project succesvol is afgerond. De keuze van het doel zal gemaakt worden in samenspraak met de leden van de 'Club van 100'. Er zal gezocht worden naar objecten, welke direct of indirect met het voetbal te maken hebben.
Voorbeelden hiervan zijn coachjassen, ballen, doeltjes, nieuwe ingang, etc.

RECLAMEBORDHUURDERS

Dit zijn bedrijven of instellingen, die rondom het hoofdterrein een reclamebord hebben geplaatst tegen een jaarlijkse vergoeding.

KLEEDKAMERSPONSORS

Dit zijn bedrijven, waarvan de kleedkamer op het sportpark met de naam van het bedrijf wordt genoemd door middel van een reclamebordje. Dit tegen een jaarlijkse vergoeding.

KLEDINGFONDS SPONSOREN

Dit zijn bedrijven of particulieren, die jaarlijks een bedrag storten speciaal bestemd voor het kledingfonds. Uit deze gelden worden gedurende het seizoen diverse kledingattributen bekostigd.

SHIRTSPONSOREN

Dit zijn bedrijven, die tegen een vergoeding hun reclame voeren op de shirts van de seniorenteams en de jeugdteams.

BEGUNSTIGERS

Dit zijn bedrijven of particulieren, die jaarlijks een bedrag doneren, waarmee V.V. Hoogeloon naar eigen inzicht investeringen of bijzondere uitgaven kan doen.
Gezien de talloze aanmeldingen blijkt dat vele personen en bedrijven onze vereniging een warm blauw-wit hart toedragen.

Daarvoor onze hartelijke dank!