Aanmelden Jeugd

Wilt u uw zoon of dochter aanmelden als lid van V.V. Hoogeloon?

Vul dan onderstaand formulier in. Contributiebedragen zijn hier te vinden: Contributie

Aanmeldingsformulier Jeugd

Personalia Ouder/Verzorger
Gegevens Speler
Bij leden ouder dan 16 jaar dient een geldig identiteitsbewijs te worden overlegd.
SEPA-doorlopende machtiging. Door het invullen van dit aanmeldingsformulier verleent u de incassant, tot aan wederopzegging, toestemming om de verschuldigde contributie jaarlijks van uw rekening af te schrijven.Als u het niet eens bent met deze afschrijving, kunt u deze laten terugboeken. Neem hiervoor binnen acht weken na afschrijving contact op met uw bank. Vraag uw bank naar de voorwaarden.
Voor binnenlandse betalingen heb je geen BIC-code nodig.

Ik wil als ouder van mijn kind bij de vereniging vrijwilligerswerk doen in de zin van:

Voor het goed functioneren van onze vereniging willen wij u graag (laten) informeren over de vereniging, activiteiten, aanbiedingen etc. Ook willen we speelschema’s, wedstrijduitslagen, beeldmateriaal van u op SOCIAL MEDIA EN WEBSITE plaatsen. Graag aangeven waar u toestemming voor geeft.
De toestemming geldt alleen voor de hieronder aangevinkte keuzes. Voor nieuwe gegevensverwerkingen vraagt de vereniging opnieuw om toestemming en u mag deze toestemming op elk moment intrekken.
Voor meer informatie, zie https://www.vvhoogeloon.nl/577/avg/
We vragen u het document onder:
Algemeen » Informatie » Veilig Sport Klimaat
door te lezen en te verklaren dat u akkoord gaat met de inhoud hiervan

* = verplicht