Yvonne Bierings

Profiel van …

Naam: Yvonne Bierings

Woonplaats: Hapert (all the way from Duizel)

Geboortedatum: 10-10-1992

Beroep/school: Marketingmanager / eigen marketingbureau

Relatie (verliefd): Fransje Leijten

Vertel eens iets over je beroep of studie/school:

Na mijn opleiding Marketing & Communicatie Management en een Master richting (online) marketing, ben ik aan de slag gegaan als marketeer/accountmanager bij een online marketingbureau in Valkenswaard. Supergave baan! Helaas werden onze websites een jaar geleden overgenomen door een bureau in Malta. Dit vond ik toch net iets te ver weg om alles hier in de mooie Kempen achter te laten. Na de overname van de websites ben ik als marketingmanager gaan werken bij De Digitale Drukker, een digitale drukkerij in Eindhoven waar ik nu nog steeds werk.

Naast deze baan ben ik een aantal maanden geleden met een oud-collega van mijn voorgaande baan een eigen online marketingbureau gestart: The Content Case. We helpen je met het verkrijgen van meer verkeer op je website, met hierbij de focus om je door het toepassen van verschillende marketingtechnieken zo hoog mogelijk in Google te laten ranken. Heb je dus zelf een website waar je graag meer bezoekers op krijgt? Laat het me dan zeker weten! :-)

Heb je een bijnaam:

Yf of Yvonnie.

Wat zijn je hobby’s naast voetbal?

Fitness, poolen, pubquizen of alles wat ook maar een spelelement heeft. Werken aan mijn eigen bedrijf behoort ondertussen ook wel voort tot mijn hobby’s :).

Favoriete stamkroeg?

‘t Huukske

Wat is jouw positie en taak binnen je team?

Als ik speel dan in de spits. Ik doe niet alle wedstrijden mee in verband met tijdsgebrek, maar als we iemand tekort hebben dan val ik graag in.

Welke trainer of coach is je het meeste bijgebleven en waarom?

Gerritje Bierens uit Duizel. Lekker veel samen gepingeld en gelachen!

Als je binnen onze voetbalvereniging één persoon moest kiezen waarvoor je veel respect hebt, wie zou dit dan zijn en waarom?

Onze Tonnie, omdat hij altijd gedreven is, een echt clubmens is en ik het gevoel heb dat hij altijd voor iedereen klaarstaat.

Om wie of wat heb je rond het voetbal het meest gelachen?

Mijn teammates! Ben toch altijd blij als ik iedereen weer zie en we (tijdens en naast het voetballen) lekker veel kunnen lachen om van alles en niks.

Wat zou in jouw ogen een goede bestemming zijn voor het geld dat bestemd was voor het kunstgrasveld?

Uhmmm tjaa, no idea. Doorsparen dan maar?

Wat is je grootste verslaving?

Rode wijn, cheers!

Wat is de grootste blunder die je ooit hebt gemaakt? Beschrijf deze

Waar zal ik beginnen? Vertel ze wel een keer na een paar rode wijntjes ;-D ^

Hoogtepunt als voetballer:

Hééél vroeger paar keer kampioen geweest in de jeugd.

Dieptepunt als voetballer:

In plaats van over het veld rennen, het veld afrennen tijdens Lummeltoernooi (kater!)

Sterke punten als voetballer:

Harde punterballen :-D !

Zwakke punten als voetballer:

Haha, uit de richting vliegende punterballen.

Meest bijzondere blessure waar je ooit last van hebt gehad?

Gekneusde rib door een harde botsing met Zoë (meestal is ze zo lief en zachtaardig <3 ).

Wat staat er bovenaan je bucketlist?

Zoveel mogelijk verschillende pretparken bezoeken.

Doe jij vrijwilligerswerk binnen VV Hoogeloon? Zo ja, wat? Zo nee, wat zou je eventueel willen doen binnen onze vereniging?

Al te druk met af en toe bar draaien bij ons mooie Dosko, maar als er een keer iemand ergens voor te kort is, dan wil ik altijd kijken of ik kan helpen. Verder kom ik graag vrijwillig naar de leuke feestjes in de kantine!

Wat zou je willen veranderen/organiseren als je één dag de baas zou zijn bij V.V. Hoogeloon?

Niets dat ik nu kan bedenken, er worden al mooie dingen georganiseerd en ik vind Hoogeloon een topclub.

Grootste irritatie rond het voetbal?

Scheidsrechters die het spel kapot fluiten.

Welke voetbaldroom zou je nog willen verwezenlijken?

Alle toernooitjes winnen deze zomer!

Favoriet vakantieland:

Maakt niet uit, zolang er maar zon, zee en palmbomen zijn.

Lievelingsgerecht:

Spaghetti aglio e olio of pasta met truffel.

Favoriete film en muziek:

Muziek: Rap, hiphop, r&b

Films: Horrorrrrssss

Wil je verder nog iets kwijt?

Hoogeloon is een mooi en gezellig clubske en ik vind het super dat ik door het samenkomen van dames Duizel en Hoogeloon veel nieuwe, leuke mensen heb mogen ontmoeten.

PS Ik ben ook zeer fan van het clublied, dus ik hoop dat de makers deze binnenkort nog een keer door de micro willen zingen!