Stef Goossens

Geboortedatum: 02-03-2000

Beroep/school: Plantenwetenschappen aan de Wageningen universiteit

Relatie (verliefd): Single

Vertel eens iets over je beroep of studie/school:

Ik zit op kamers in Wageningen en doe daar de bachelor plantenwetenschappen. Ik zit in mijn tweede jaar van de opleiding en het gaat nog redelijk goed tot nu toe.

Heb je een bijnaam:

Ik heb al redelijk wat bijnamen gehad en tegenwoordig noemen de meeste mensen mij: (kutje) baets.

Wat zijn je hobby’s naast voetbal?

Gezellig met vrienden wat doen. Kan van alles zijn.

Favoriete stamkroeg?

D'n Bakker in Hoogeloon (natuurlijk).

Wat is jouw positie en taak binnen je team?

Mijn positie is al sinds jaar en dag de belangrijkste plek op het veld, namelijk linksback. Mijn taak binnen het team is zo min mogelijk fout doen en de gezelligheid erin houden, wat dit jaar nog redelijk lukt.

Welke trainer of coach is je het meeste bijgebleven en waarom?

Ik ben de afgelopen jaren getraind en gecoacht in de A door Niels Beerens en wat me vooral is bijgebleven zijn de geweldige besprekingen voor de wedstrijd waar bijna altijd wel een grappig verhaal verteld werd.

Als je binnen onze voetbalvereniging één persoon moest kiezen waarvoor je veel respect hebt, wie zou dit dan zijn en waarom?

Iedere vrijwilliger verdient respect, want als hun er niet waren had ik nooit kunnen voetballen.

Hoe is je overstap van de jeugd naar de senioren bevallen?

Ik was er wel aan toe. Na 3 jaar in de A gevoetbald te hebben ben ik blij dat ik eindelijk bij de echte mannen van Hoogeloon 4 mag horen.

Om wie of wat heb je rond het voetbal het meest gelachen?

Ik speel nu een paar maanden met pz (Dirk van der Heijden) in een team en wat hij voor en na de wedstrijd allemaal zegt kan ik echt om lachen.

Wat zou in jouw ogen een goede bestemming zijn voor het geld dat bestemd was voor het kunstgrasveld?

Meer dan een jaar geleden is gezegd dat iedereen van Hoogeloon 4 een trainingspak zou krijgen, maar nu hebben we een paar weken geleden gehoord dat iedereen er zelf een moet kopen, dus als er nog geld over is...

Wat is je grootste verslaving?

Netflix

Wat is de grootste blunder die je ooit hebt gemaakt? Beschrijf deze

Hier ga ik niet aan beginnen, want dan zijn we wel ff bezig.

Hoogtepunt als voetballer:

De beker winnen met de A.

Dieptepunt als voetballer:

Ik had vorig jaar mijn enkelbanden opgerekt, waardoor ik enkele wedstrijden niet mee kon doen.

Sterke punten als voetballer:

Een rechtsbuiten het leven moeilijk maken.

Zwakke punten als voetballer:

Een bal inschatten, aannemen en passen.

Meest onderschatte voetballer?

Wouter Waterschoot. Hij snapt het spelletje helemaal en weet precies wanneer hij waar moet staan.

Meest overschatte voetballer?

Ik hou liever iedereen te vriend.

Meest bijzondere blessure waar je ooit last van hebt gehad?

Ben een aantal jaar geleden achterover gevallen tijdens het voetballen, wou me opvangen en had daarbij mijn pols gebroken.

Wat staat er bovenaan je bucketlist?

Veel van de wereld zien.

Doe jij vrijwilligerswerk binnen V.V. Hoogeloon? Zo ja, wat? Zo nee, wat zou je eventueel willen doen binnen onze vereniging?

Helaas niet. Als ik over een paar jaar niet meer op kamers zit zou ik misschien wel trainer of coach willen worden.

Wat zou je willen veranderen/organiseren als je één dag de baas zou zijn bij V.V. Hoogeloon?

Niks, alles is top geregeld.

Grootste irritatie rond het voetbal?

Snelle rechtsbuitenspelers.

Welke voetbaldroom zou je nog willen verwezenlijken?

Het is al heel lang geleden dat ik kampioen ben geweest en het lijkt me heel leuk om met dit team kampioen te worden.

Idool:

Heb ik niet echt een.

Levensmotto:

Niks moet!

Favoriet vakantieland:

Nog niet gevonden.

Lievelingsgerecht:

Schnitzel met friet

Favoriete film en muziek:

Muziek: Top40

Films: The Hobbit

Wil je verder nog iets kwijt?