Hoogeloon en Gestel spelen gelijk

Gestel 1

1 december 2019 14:30

Onbekend

Gezien de stand op de ranglijst leken de teams aan elkaar gewaagd. In de eerste helft had Hoogeloon het betere van het spel en in de tweede helft hadden de gasten overwegend het betere van het spel. Beide ploegen wisten er echter geen goede wedstrijd van te maken. Dat er dan uiteindelijk een blanco eindstand op het bord stond, zal dan ook niemand verwonderen.

Vanaf het begin was de thuisclub de wat betere ploeg, maar op een kansje hier en daar was het te weinig om de verdediging van Gestel in moeilijkheden te brengen. Ook Gestel creëerde aanvankelijk niets en ook de verdediging van Hoogeloon gaf niets weg. Zo ging het spel wat op en neer, maar aan beide kanten ging te veel mis, wat betreft aannames en pasjes die niet aankwamen. Bij rust was het dan ook terecht 0-0.

In de tweede helft speelde de gasten wat meer naar voren en in de 53ste minuut mocht men na vermeend buitenspel doorgaan en ging een schot van Patrick Kraker maar net voorlangs. In de 65ste minuut kreeg Hans v/d Heijden een goede kans, maar hij raakte de bal niet vol, zodat het een gemakkelijke prooi was voor doelman Renders. In de 72ste minuut waren de gasten het dichtst bij een doelpunt, maar het schot van Ahmed Junior Dosso belandde op de lat. Voor Hoogeloon ging een schot van Tom Michielse maar net naast. De slotconclusie was toch wel dat de wedstrijd geen winnaar verdiende. Volgende week staat de uitwedstrijd tegen Tivoli op het programma.