Hoogeloon en Bergeijk delen de punten

Bergeijk 1 (zon)

4e klasse F

23 september 2018 14:30

Onbekend

In een vrij matige wedstrijd was Hoogeloon overwegend nog de betere. Vooral in de eerste helft liet Bergeijk de gasten uit Hoogeloon het spel maken en probeerde met counters gevaarlijk te worden. De meeste kansen waren voor Hoogeloon, maar foute pasjes aan beide kanten zorgde voor een rommelige wedstrijd, die eindigde zoals hij begon, 0-0.

Beide ploegen begonnen voorzichtig en aftastend en Bergeijk liet Hoogeloon komen. Het eerste kansje was na een snelle uitval voor de thuisclub. Na een half uur was Hoogeloon dicht bij een goal. Na een goede combinatie op links werd Tom de Laat diep gestuurd en gaf een voorzet op maat, waarna Niek v/d Broek rakelings naast kopte. De gasten uit Hoogeloon kwamen steeds meer opzetten. Uit een voorzet van v/d Broek kopte even later Niels Luyten maar net naast.

Meteen in de tweede helft kreeg Rik Michielse een goede kans, maar jaste de bal over. Ook bij Bergeijk stond het vizier niet goed afgesteld en gingen schoten hoog over of naast. Wel ging de thuisclub wat meer naar voren spelen. In de 60ste minuut gaf Tom de Laat voor de zoveelste keer de bal goed voor het doel, waarna Tom Michielse over schoot. Even later schoot Niek v/d Broek op aangeven van Tom de Laat goed in, maar nu redde de doelman. In de laatste tien minuten waren er nog kansen aan beide kanten. De beste kans was nog voor Bergeijk, maar doelman Jesse Lamers redde uitstekend. Het slotakkoord was nog voor Hoogeloon, maar het bleef 0-0. Zondag speelt Hoogeloon thuis tegen Waalre