Wilhelmina Boys de betere partij tegen Hoogeloon

5684CR
BEST
tel. 0499-375712

Na twee wedstrijden zonder de volle buit, reisde Hoogeloon zondag 15 oktober af naar Best voor de uitwedstrijd tegen Wilhelmina Boys.

Het eerste kwartier van de wedstrijd ging gelijk op en beide ploegen kregen een grote kans. De eerste was voor de thuisploeg, maar Twan Peters maakte zijn doel goed klein. Aan de andere kant kreeg Loek de Laat een grote kans, maar zijn schot ging over. Na vijfentwintig minuten spelen werd er door de verdediging van Hoogeloon niet goed ingegrepen en werd de 1-0 binnen geschoten. Hoogeloon ging daarna opzoek naar de gelijkmaker, maar verder dan wat kleine kansjes voor Hans van der Heijden en een kopkans voor Rik Michielse kwam het niet.

Na rust was Wilhelmina Boys overduidelijk de betere partij. Via een schitterende vrije trap in de kruising kwam de thuisploeg vlak na rust dan ook op 2-0 en niet veel later viel ook de derde treffer. Ward van Rooij werd diep gestuurd en rondde beheerst af. Hoogeloon kon hier behalve een schot van Sven Brouwers, dat voorlangs ging, weinig tegenover zetten. Na zeventig minuten besliste Wilhelmina Boys de wedstrijd met de vierde treffer en twee minuten voor tijd viel ook nog de 5-0.

Volgende week geen competitiewedstrijd voor Hoogeloon, maar mag het gaan spelen tegen Bladella in de tweede ronde van de KNVB-beker.