Hoogeloon speelt gelijk tegen Gestel

5528NB
HOOGELOON
tel. 0497-681925

Deze zondag stond er een op papier lastige thuiswedstrijd op het programma voor Hoogeloon. Nummer twee op de ranglijst, Gestel, was de tegenstander op sportpak De Roetwijer. Hoogeloon moest aanvoerder Yannick Sol missen vanwege een schouderblessure.

Hoogeloon begon goed. Al na vier minuten schoot Hans van der Heijden met een bekeken schot vanaf de rand van het zestien meter gebied de 1-0 binnen. Hierna golfde de wedstrijd op en neer, zonder dat er echt grote kansen ontstonden. Vijf minuten voor rust zette Gestel de 1-1 op het scorebord. Een strakke voorzet werd van dichtbij binnengekopt.

Na de thee creëerde wederom Hoogeloon de eerste kans. Een mooie aanval kon helaas niet afgerond worden door Sjoerd de Laat, wiens kopbal net over het doel ging. Kort hierna kwam Rob Zanders net tekort na een voorzet van Jort Brouwers, waardoor de bal voorlangs ging. De eerste kans van Gestel in de tweede helft kwam uit een schot van afstand, echter ging de bal ruim naast het doel. Het spelbeeld van de eerste helft volgde verder ook in de tweede helft. Kort voor tijd kreeg Hoogeloon nog een hele grote kans. Rob Zanders schoot de een-op-een tegen de paal, waardoor de eindstand 1-1 bleef.