Hoogeloon door winst op Bladella in de finale van de nacompetitie

Bladella 1 (zon)

2e klasse/3e klasse HPK 3D - MPK 3D

16 juni 2022 19:30

N.A. Ooms

Sportpark De Smagtenbocht
Bossingel 7
5531NH
BLADEL
tel. 0497-381924

Op donderdagavond 16 juni stond voor Hoogeloon de tweede wedstrijd in de nacompetitie op het programma. Na een mooie sfeeractie van Hoogeloonse kant kon er begonnen worden aan een spannende wedstrijd. In de achtste minuut was het Bladella dat als eerste gevaarlijk was. Een grote kans werd knap gestopt door Jesse Lamers. Een minuut later liet Hoogeloon voor het eerst van zich zien. Een vrije trap werd voorgegeven, maar kon helaas niet binnengekopt worden. De eerste helft was van beide kanten slordig, maar in minuut 33 scoorde Hoogeloon dan toch. Een strakke voorzet werd van dichtbij binnengetikt door Sam de Laat. In de laatste minuut van de eerste helft was er nog een kans voor Bladella, maar deze kon niet afgemaakt worden.

Na de thee was het Hoogeloon dat goed begon. Na 10 minuten was het dan ook voor de tweede keer raak. Een goede lange bal van Tom de Laat werd vakkundig over de keeper gelobd door Sjoerd de Laat. Ook na de tweede goal hield Hoogeloon de overhand. In minuut 68 werd dit beloond door Hans van der Heijden die het hoofd koel hield en binnenschoot, 0-3. Kort hierna volgde de eerste wissel van Hoogeloon. Geert Rijnders verliet geblesseerd het veld, Niels Luyten was zijn vervanger. Het laatste kwartier van de wedstrijd werd professioneel uit gevoetbald door Hoogeloon dat zich op kan gaan maken voor de laatste wedstrijd voor promotie naar de 2e klasse.

Bladella_-_Hoogeloon_4.jpeg