Afscheid vrijwilliger Ton van der Heijden

2 oktober 2023 11:00

Afgelopen zondag 24 september was er na de wedstrijd van Hoogeloon 1 een moment genomen om vrijwilliger Ton van der Heijden te bedanken.

Ton heeft aangegeven dat hij stopt met zijn vrijwilligerswerk voor de vereniging. Hij heeft vele jaren van alles voor de club gedaan en daarom werd er na de wedstrijd uitgebreid stilgestaan bij zijn imposante loopbaan binnen V.V. Hoogeloon. Hij is onder andere leider geweest van alle jeugdteams en van de dames en reeds eerder benoemd tot clubman van de jeugd en de senioren. Ook heeft hij de eerste website voor V.V. Hoogeloon opgezet.

De laatste jaren was hij voornamelijk als leider betrokken bij Hoogeloon 1. Aanvoerder Tom de Laat nam het woord en bedankte Tonnie, zoals hij door velen binnen de club wordt genoemd, voor alles wat hij voor de club gedaan heeft. Ook Mia, de vrouw van Ton, werd erbij gehaald, waarna voorzitter Peter Lamers nog een dankwoord sprak. Nadat ze een bloemetje en wat lekkers om te eten kregen, volgde er luid applaus om Ton te bedanken.