Clubman van de jeugd 2022-2023

9 juni 2023 10:00

Bij het zien van de lijst met de staat van dienst van Rik van de Huygevoort, bij velen van jullie beter bekend als “Hugo”, begrijp je direct waarom hij dit jaar is verkozen tot Clubman van de jeugd! Want wat doet deze man veel voor de club in het algemeen en in het bijzonder voor de jeugd van V.V. Hoogeloon.

Niet alleen is hij speler, assistent-trainer en coach van Hoogeloon 4 maar daarnaast is hij:

· Al sinds 2018 lid van de jeugdcommissie

· Wedstrijdsecretaris

· Wedstrijdcoördinator

· Webmaster van de website

· En natuurlijk Voetbalkamp-Hoofd!

Rik is in juli van dit jaar al 20 jaar lid van ons mooie clubke en hij staat altijd paraat om een handje mee te helpen en te klussen. Hij zorgt ervoor dat JO7 kan voetballen in een competitie door clubs onderling, hij zorgt ervoor dat we allemaal mee kunnen doen aan de verschillende toernooien, dat elke zaterdag de veld- en kleedkamerindeling is gemaakt (die hij overigens op maandag altijd al klaar heeft). Kortom Rik zorgt ervoor dat de jeugd elke zaterdag hun wedstrijden kan voetballen. Een stille kracht die niet per se op de voorgrond hoeft te staan maar die onmisbaar is voor het jeugdvoetbal in Hoogeloon! Rik, namens de jeugdcommissie, alle jeugdleden en eigenlijk heel V.V. Hoogeloon van harte gefeliciteerd! Bedankt en we hopen dat we nog jaren van jouw tomeloze inzet gebruik mogen maken.