Profiel van Nick Wouters

Beroep/school: Bedrijfskunde MKB

Relatie (verliefd): -

Kinderen:

Vertel eens iets over je beroep of studie/school:

Als afgestudeerde van Bedrijfsmanagement MKB kan ik gaan werken bij mkb-bedrijven in de maakindustrie. Ik kan manager worden op het gebied van commercie, financiën, organisatiekunde of logistiek, of een combinatie. Het is dus een erg brede opleiding.

Verder ben ik werkzaam bij Metlas. Ik doe hier van alles en nog wat dat betrekking heeft op het bewerken van metaal.

Heb je een bijnaam:

Ja, ooit is de vriendengroep begonnen met me geit te noemen. Ik zou niet meer weten hoe dat dit komt. Dit is vrij snel door een hoop mensen opgepakt. Wel wordt geit regelmatig aangepast naar alles wat er maar op lijkt.

Wat zijn je hobby’s naast voetbal?

Ik ga graag opstap met vrienden. Zowel opstap als af en toe naar een festival. Daarnaast ga ik ook ieder jaar met veel plezier op wintersport.

Wat is je favoriete stamkroeg?

D’n Bakker natuurlijk, ieder weekend toch wel minimaal 1x te vinden.

Wat is je grootste verslaving?

Toch wel mijn telefoon, kan eigenlijk haast niet meer zonder.

Wat staat er bovenaan je bucketlist?

Ik zou toch nog graag een keer aanwezig willen zijn bij een Champions League finale.

Wie is je idool:

Lionel Messi, toch wel de beste voetballer die er ooit is geweest.

Wat is je levensmotto:

Alles komt goed en doe ik dadelijk wel. Dit levert bij sommigen thuis alleen vaak nogal wat stress op.

Wat is je favoriete vakantieland:

Dat is Oostenrijk, toch wel het mooiste land om ieder jaar weer te gaan skiën.

Wat is je lievelingsgerecht:

Kip döner schotel van Ibo gaat er altijd wel in.

Welke muziek luister je het liefst?

Ik kan eigenlijk alle muziek wel luisteren, van Nederlandstalig tot hardcore. Als de muziek maar goed hard staat vind ik het wel goed.

Welke films kijk je het liefst?

Ben niet zo van de films, maar als ik dan toch een genre moet kiezen dan zijn het wel de actiefilms.

Wat is dit jaar het team waarin je actief bent?

Hoogeloon 1 en 2

Wat is je taak/positie binnen dit team?

Bankzitter of aanvaller, mijn taak binnen het team is meestal om te scoren. Al wil dat dit jaar nog niet echt lukken.

Hoe verloopt het seizoen tot nu toe?

Met Hoogeloon 1 laten we te vaak onnodig punten liggen waardoor we zijn veroordeeld tot de nacompetitie. Deze zijn we afgelopen zondag begonnen met een overwinning op TSV Gudok. Komende zondag nemen we het thuis op tegen Wilhelmina Boys. Met Hoogeloon 2 hebben we de laatste wedstrijden een mooie inhaalslag gemaakt en zijn we 3e geëindigd. Dit is lang niet slecht als je bedenkt dat het ons eerste seizoen is op dit niveau.

Welke trainer of coach is je het meeste bijgebleven en waarom?

Mario Peters, ik ken niemand die al zo veel jaar zo fanatiek training geeft.

Wat is de grootste (voetbal)blunder die je ooit hebt gemaakt?

Niet echt een groot moment te noemen, maar ik heb genoeg wedstrijden gespeeld waarin meerdere open pieken gemist zijn.

Wat is je hoogtepunt als voetballer:

Dat moet dan toch wel het afgelopen seizoen zijn. In dit seizoen werden we met JO19 kampioen, een week later werden we met het 2e kampioen en nog een paar weken later promoveerde we met het eerste na drie geweldige nacompetitie wedstrijden gewonnen te hebben. Het personeel van In Den Bockenreyder vroeg zich op een gegeven moment zelfs af wat we nu weer gewonnen hadden.

Wat is je dieptepunt als voetballer:

In de jeugd twee keer de bekerfinale gehaald, deze helaas wel allebei verloren.

Wat zijn je sterke punten als voetballer:

Spelinzicht en inzet.

Wat zijn je zwakke punten als voetballer:

Het linkerbeen wordt toch voornamelijk alleen gebruikt om op te staan.

Meest onderschatte voetballer?

Raf Smetsers, dat die nog steeds bij Hoogeloon te bewonderen is, is ongekend.

Meest overschatte voetballer?

Kenneth Taylor

Wat is de meest bijzondere blessure waar je ooit last van hebt gehad?

Dat is een blessure van dit seizoen, tijdens een oefenwedstrijd was er iemand op mijn vinger gaan staan, waardoor de pees in mijn vingertopje was afgescheurd. Heb hierdoor zes weken dag en nacht een spalkje om gemoeten en moet nu (10 weken verder) nog steeds dit spalkje om tijdens de voetbal.

Doe je vrijwilligerswerk binnen V.V. Hoogeloon? Zo ja, wat? Zo nee, wat zou je eventueel willen doen binnen onze vereniging?

Ik ben momenteel trainer van JO16, ik zit in de activiteitencommisie en ga dit jaar voor het eerst mee als leiding bij voetbalkamp.

Als je binnen onze voetbalvereniging één persoon moest kiezen waarvoor je veel respect hebt, wie zou dit dan zijn en waarom?

Ik heb respect voor alle vrijwilligers binnen de club. Zonder al deze vrijwilligers is het niet mogelijk om ieder weekend te voetballen en daarna nog een pot bier te pakken.

Waar heb je rond het voetbal het meest gelachen?

De humor in de kleedkamers. Het is iedere ochtend weer lachen om de verhalen van de avonden ervoor. Ook is het altijd leuk om mensen op het sportpark te zien komen op de zondagochtend.

Wat is de grootste irritatie rond het voetbal?

Grensrechters die punten moet pakken voor hun elftal.

Wat vind je het leukst binnen V.V. Hoogeloon?

Het mooiste is toch wel dat het niet uitmaakt in welk elftal je voetbalt, iedereen kent elkaar en kan samen lachen.

Wat zou je willen veranderen/organiseren als je één dag de baas zou zijn bij V.V. Hoogeloon?

Toch nog altijd de velden. De staat van alle vier de velden is echt dramatisch. Ook lijkt het mij een leuk idee om een terras te hebben bij het hoofdveld.

Welke voetbaldroom zou je nog willen verwezenlijken?

1x scoren zou toch wel fijn zijn. En nog ooit bij een team een kampioenschap of een promotie mee pakken staat ook nog op de verlanglijst.

Wil je verder nog iets kwijt?