Afscheid spelers en stafleden Hoogeloon 1

1 juni 2023 21:30

Afscheid aantal spelers en stafleden Hoogeloon 1

Na de wedstrijd van het eerste elftal afgelopen maandag heeft voorzitter Peter Lamers een aantal personen bedankt. Kees van Loon stopt na ongeveer 25 jaar als ‘stadionspeaker’. Daarnaast stoppen een aantal spelers van Hoogeloon 1. Sjoerd de Laat heeft ervoor gekozen om bij een lager elftal te gaan voetballen. Jesse van Gerwen verlaat de club na twee jaar te hebben gevoetbald in het eerste elftal en gaat terug naar E.F.C. Sam de Laat verlaat de club en gaat ook voetballen in Eersel. Mark Lamers stopt in de ondersteuning van de selectie, maar gaat nog door als lid van de technische commissie. Paul van Gompel stopt als assistent-trainer van Hoogeloon 1. Hij gaat samen met Jesse en Sam naar E.F.C. Nik Bierens stopt als coach van het eerste elftal. Hij is zes jaar coach geweest van Hoogeloon 1 en is twee keer gepromoveerd, de eerste keer door een kampioenschap en de twee keer via nacompetitie. Na de succesvolle jaren bij Hoogeloon gaat Nik als coach aan de slag bij De Valk. De spelers en staf hebben hiervoor allemaal een shirtje gekregen als aandenken aan hun tijd bij Hoogeloon 1. Ze staan uiteraard allemaal nog wel op het veld aanstaande zondag voor de nacompetitiewedstrijd tegen TSV Gudok.
DSC_0359_1.JPG