Clubdag senioren

22 mei 2023 9:00

Op zondag 14 mei organiseerde V.V. Hoogeloon de clubdag voor senioren.

Naast een gezellig samenzijn, wordt jaarlijks op de clubdag de clubman van het jaar bekend gemaakt. Dit jaar is Piet Waterschoot verkozen tot clubman van het jaar. Piet is al sinds zijn 22e levensjaar verbonden aan V.V. Hoogeloon. In zijn beginjaren was hij voetballer van het 5e elftal. Over dit elftal is zelfs een boek verschenen wat gaat over hun voetbal- en kantineavonturen. Later is hij jaren leider geweest van het jeugdelftal van zijn zoon. Verder heeft hij een bijdrage geleverd aan het na de brand herbouwen van de kantine aan het Dominépad. Op zijn 37ste is Piet gestopt met voetballen. Hij is echter nog altijd supporter van het eerste elftal en zit al tien jaar bij de klusploeg. Namens de hele vereniging bedanken we Piet voor al zijn inzet voor de club.