Geslaagde sponsoravond V.V. Hoogeloon

18 maart 2023 18:00

Vrijdag 17 maart trad V.V. Hoogeloon op als gastheer voor haar sponsors bij Landgoed de Biestheuvel, tevens een trouwe sponsor van onze vereniging.

De goed bezochte avond begon met een opening door voorzitter Peter Lamers. In het bijzonder werden Hebouw B.V. en Lamers & Van de Wijdeven uitvoerig bedankt voor het hoofdsponsorschap in de afgelopen negen seizoenen.

Vervolgens verzorgden Koen Vromans en Martijn Gooskens als leden van de sponsorcommissie een korte presentatie over rol van V.V. Hoogeloon binnen ons dorp, de missie van de vereniging en de visie op de jeugdafdeling en sponsoring.

Als hoofdact had de sponsorcommissie een sprekende verrassing in petto voor alle aanwezigen. Jan Reker sprak ruim drie kwartier enthousiast over zijn jeugd, zijn carrière en de voetbalwereld. Het leverde vele prachtige anekdotes op.

Na afloop was er een borrel en was er tijd om te netwerken. Het bestuur en de sponsorsommissie kijken dan ook terug op een zeer geslaagde sponsoravond.

Sponsoravond_1.JPG

Sponsoravond_3.JPG