Vacature Coach Hoogeloon 2

8 maart 2023 17:15

Vacature V.V. Hoogeloon: Trainer/Coach voor het 2e elftal

V.V. Hoogeloon wil de sportvereniging zijn in Hoogeloon die met spelplezier, goede begeleiding, inzet en sportief gedrag haar leden een maximaal haalbare prestatie laat bereiken. Met een eerste elftal dat uitkomt in de tweede klasse hebben we ook een tweede elftal die bestaat uit een getalenteerde spelersgroep dat uitkomt in de derde klasse. Om de maximaal haalbare prestatie uit dit elftal te halen en een prestatieve en kwalitatieve aansluiting met het eerste elftal voort te zetten is V.V. Hoogeloon voor het komende seizoen (2023-2024) op zoek naar een enthousiaste trainer/coach voor het 2e elftal.

Geïnteresseerd in deze functie? Voor vragen graag contact opnemen met [email protected]. Voor een sollicitatie ontvangen we graag een CV en motivatiebrief.