Vacatures jeugd bij V.V. Hoogeloon

8 maart 2023 17:15

Vacatures jeugd bij V.V. Hoogeloon: jeugdcoördinator en coach/trainer JO19-1

Bij V.V. Hoogeloon staat de jeugd van de vereniging hoog in het vaandel en investeren we graag in deze talenten. Met een eerste elftal dat uitkomt in de tweede klasse met hoofdzakelijk spelers uit de eigen jeugd, heeft de club dit de laatste jaren verdienstelijk gedaan. Om deze groei en kwaliteit van zowel trainers, coaches als spelers voort te zetten, is V.V. Hoogeloon op zoek naar een jeugdcoördinator.

Daarnaast zijn de blauw-witten op zoek naar een trainer/coach voor JO19-1. Deze talentvolle groep komt uit in de eerste klasse, waarin zij voor de winter kampioen zijn geworden. Dit team traint op dinsdag- en donderdagavond en speelt zijn wedstrijden op zaterdagmiddag.

Voor vragen graag contact opnemen met [email protected]. Voor een sollicitatie ontvangen we graag een CV en motivatiebrief.