Geslaagde Algemene Ledenvergadering

1 december 2022 11:30

Donderdag 24 november was de laatste Algemene Ledenvergadering van 2022. Tijdens de vergadering waren er geen huldigingen. Dit was niet gepast na de trieste gebeurtenis in Hoogeloon het weekend daarvoor. Tijdens de ALV werd hiervoor een moment stilte gehouden.

Sportief werd er teruggekeken op een succesvol jaar met de promotie van het vaandelelftal en de kampioenschappen van onder andere Hoogeloon 2 en JO19-1. Er werden ook nieuwe functies en vrijwilligers uitgelicht. Voor sommige functies binnen de club zijn nog vacatures waar leden zich voor kunnen aanmelden. Al met al was het een geslaagde avond.