Pofiel van: Jelle Liebregts

Beroep/school: Hoofd Verkoop bij Galvano Metaal

Relatie (verliefd): Samenwonend met Femke

Kinderen: Nee

Vertel eens iets over je beroep of studie/school:

Sinds 3 jaar ben ik werkzaam bij Galvano Metaal in Eindhoven. Galvano Metaal is een groothandel in de metaal. Wij houden ons bezig met het inkopen van staal door heel Europa en verkopen dit weer aan verschillende soorten staalverwerkende bedrijven in de Benelux. Ik geef hier leiding aan de verkoopafdeling.

Heb je een bijnaam:

Jelson

Wat zijn je hobby’s naast voetbal?

Tennis, fitness en wintersport

Wat is je favoriete stamkroeg?

Echt een favoriete stamkroeg heb ik niet maar zal de komende tijd wel regelmatig bij Dn Bakker te vinden zijn verwacht ik.

Wat is je grootste verslaving?

Calvé Pindakaas met nootjes

Wat staat er bovenaan je bucketlist?

Rondreis door Nieuw-Zeeland

Wie is je idool:

Jannes

Wat is je levensmotto:

Heb ik niet echt

Wat is je favoriete vakantieland:

Italië

Wat is je lievelingsgerecht:

Pizza Hawai

Welke muziek luister je het liefst?

Nederlandstalig

Welke films kijk je het liefst?

Ik kijk geen films, daar heb ik het geduld vaak niet voor.

Wat is dit jaar het team waarin je actief bent?

Hoogeloon 6

Wat is je taak/positie binnen dit team?

Rechtsbuiten, spits of linksbuiten. Zolang het maar ergens voorin is vind ik het prima.

Hoe verloopt het seizoen tot nu toe?

16 punten uit 7 wedstrijden en op een mooie derde plaats, we mogen dus niet klagen.

Welke trainer of coach is je het meeste bijgebleven en waarom?

Richard van de Kerkhof van Vessem. Ik heb nog nooit iemand meegemaakt die zo bezeten was van het spelletje. Richard stond op en ging naar bed met voetbal en kreeg het voor elkaar dat bij Vessem iedereen binnen een korte tijd met hem wegliep.

Wat is de grootste (voetbal)blunder die je ooit hebt gemaakt?

2 penalty’s in 1 wedstrijd missen.

Wat is je hoogtepunt als voetballer:

Promotie met Vessem 1 naar de 4e klasse en kampioenschap vorig jaar met Vessem 2.

Wat is je dieptepunt als voetballer:

Kruisband afgescheurd

Wat zijn je sterke punten als voetballer:

Balvast, schot en techniek.

Wat zijn je zwakke punten als voetballer:

Linkerbeen, koppen en fysieke gesteldheid

Meest onderschatte voetballer?

Jurriën Timber

Meest overschatte voetballer?

Joey Veerman

Wat is de meest bijzondere blessure waar je ooit last van hebt gehad?

Ik heb de meeste blessures wel uitgespeeld, echt een bijzondere kan ik zo niet noemen.

Doe je vrijwilligerswerk binnen V.V. Hoogeloon? Zo ja, wat? Zo nee, wat zou je eventueel willen doen binnen onze vereniging?

Momenteel niet, vooral vanwege tijdgebrek. Wie weet in de toekomst.

Als je binnen onze voetbalvereniging één persoon moest kiezen waarvoor je veel respect hebt, wie zou dit dan zijn en waarom?

Vind ik lastig te zeggen, daarvoor zit ik nog iets te kort bij club. Wel heb ik respect voor alle vrijwilligers binnen de club, zonder vrijwilligers is een club nergens!

Waar heb je rond het voetbal het meest gelachen?

Ik kan iedere zondag wel genieten van de sterke verhalen van de avond/nacht ervoor.

Wat is de grootste irritatie rond het voetbal?

Kunstgras, daar speel ik liever niet meer op.

Wat vind je het leukst binnen V.V. Hoogeloon?

Er heerst een gezellige sfeer en je merkt dat er veel geregeld wordt binnen de club door de vrijwilligers, dat is mooi om te zien.

Wat zou je willen veranderen/organiseren als je één dag de baas zou zijn bij V.V. Hoogeloon?

Een overdekt terras bij het hoofdveld.

Welke voetbaldroom zou je nog willen verwezenlijken?

Kampioen worden met Hoogeloon 6 staat bovenaan mijn lijstje!

Wat is de reden dat je bij V.V. Hoogeloon actief bent geworden?

Ik woon sinds een jaar in Hoogeloon en heb 12 jaar in de selectie bij Vessem gevoetbald en vond het een mooi moment om lager te gaan voetballen na het kampioenschap in het 2e. Veel van mijn ploeggenoten uit Hoogeloon 6 sprak ik wel eens op een feestje en vroegen of ik niet bij Hoogeloon wilde komen voetballen. Van het een kwam het ander en heb er nog geen seconde spijt van gehad!

Wat is het grootste verschil tussen V.V. Vessem en V.V. Hoogeloon?

Beide clubs hebben veel vrijwilligers en vaste supporters die iedere zondag weer komen kijken. Wat dat betreft doen ze niet veel voor elkaar onder.

Wat zou V.V. Hoogeloon kunnen leren van V.V. Vessem?

De kwaliteit van de velden is in Vessem wel een stuk beter dan in Hoogeloon.

Wat doet V.V. Hoogeloon in jouw ogen beter dan V.V. Vessem?

Ik vind het knap dat V.V. Hoogeloon zes elftallen op de been kan brengen iedere zondag, hier doet iedereen zijn uiterste best voor en dat zegt veel over de club.

Wil je verder nog iets kwijt?

Ik heb het goed naar mijn zin bij V.V. Hoogeloon en heb nog geen moment spijt gehad van mijn overstap. De mensen uit Hoogeloon mogen trots zijn op een club als V.V. Hoogeloon, in mijn ogen een voorbeeld voor veel clubs uit de regio!