Klusploeg V.V. Hoogeloontje in ’t zonnetje

14 november 2022 8:00

In navolging van SV Valkenswaard, die via Amateurvoetbal Eindhoven het idee opperde om jaarlijks 7 november uit te roepen tot “Dag van de Terreinbeheerder” hebben wij onze terreinbeheerders, beter bekend als de klusploeg, ook in ’t zonnetje gezet. En terecht.

Deze mensen zijn onmisbaar voor een vereniging. De taken van onze klusploeg zijn bijzonder uitgebreid: zorgen dat de velden speelklaar zijn, belijnen van de velden, reparaties uitvoeren, gevonden voorwerpen verzamelen, het buitenterrein schoonhouden, afvalbakken legen etc. Onze klusploeg bestaat uit een aantal veelzijdige duizendpoten en zijn van vele markten thuis.

Om hierbij stil te staan hebben deze kanjers op vrijdag 11 november een lunch aangeboden gekregen in onze kantine. De harde kern van deze klusploeg was hierbij aanwezig en bestaat uit Kees van Loon, Piet Waterschoot, Adriaan Schilders, Jan van Huykelom, Piet Lamers en Wim Ansems. In drukke tijden worden nog af en toe andere goedwillende klussers bij gevraagd.

Bestuurslid Sjoerd de Laat, hoofd van de commissie Accommodatie, bedankte deze clubmannen die wekelijks klaar staan om ons sportpark in prima conditie te houden. Hij benadrukte hierbij dat ze onmisbaar zijn en hoopte dat deze groep voor de toekomst ook nog uitgebreid zou kunnen worden. Want “vele handen maken licht werk”. Mochten er vrijwilligers zijn die het leuk vinden om een keer per week mee te helpen met onze klusploeg, meld je dan bij Sjoerd de Laat via mailadres: [email protected]

Bestuur V.V. Hoogeloon