WK POULE VV HOOGELOON

1 november 2022 11:15

Kan Nederland verrassen en het WK voetbal in Qatar winnen of gaat een andere grootmacht er met de wereldbeker vandoor? Ben jij dé voetbalkenner van V.V. Hoogeloon en weet jij de scores tijdens het WK goed te voorspellen?

Via onderstaande WK poule van Scorito kun je meespelen voor fantastische prijzen! Het spel bestaat uit 5 fases (groepsfase + 4 finalerondes), waarin je jouw voorspellingen opgeeft. Doordat er meerdere invulmomenten zijn, kun je een mindere score altijd nog herstellen. Per fase in het toernooi kies je 4 topscorers, waarmee je punten verdient per doelpunt. Hierbij leveren verdedigers (64) en middenvelders (32) meer punten op dan aanvallers (16). Ook dien je van tevoren je WK favoriet door te geven. Zo zien we de meestervoorspellers terug in de hoogste regionen van Scorito na de finale op 18 december 2022.

Speel mee via onderstaande link: https://www.scorito.com/subleague/525646/wk-voetbal-2022/vv-hoogeloon/806d96eb-c55f-424f-b750-80ef74377034

Het WK start op 20 november met de bloedstollende wedstrijd Qatar - Ecuador. Een dag later komt Nederland in actie tegen Senegal. Zorg dus dat jouw voorspellingen, topscorers en wereldkampioen ingevuld zijn voor aanvang van de eerste wedstrijd om 17:00.