Geslaagde vrijwilligersavond

13 oktober 2022 19:15

Vrijwilligers zijn de spil van iedere vereniging. Zo ook van V.V. Hoogeloon. Om alle vrijwilligers te bedanken voor hun tomeloze inzet, organiseerde de activiteitencommissie vrijdag 7 oktober een vrijwilligersavond om alle vrijwilligers speciaal in het zonnetje te zetten.

Alle vrijwilligers en hun partners zijn in de kantine getrakteerd op een high-beer en high-wine, volledig voorzien van bijbehorende hapjes. Het was een zeer geslaagde avond.

Bij deze willen we nogmaals alle vrijwilligers danken voor hun hulp en we hopen nog lang van hun diensten gebruik te mogen maken. Laten we er samen een geweldig seizoen van maken!