Clubklusdag 2022

1 augustus 2022 13:15

.

Klusdag V.V. Hoogeloon

Op zaterdag 30 juli stond de jaarlijkse clubklusdag van V.V. Hoogeloon op de agenda.

Onder heerlijke omstandigheden werd rond de klok van 9:00 uur begonnen met tal van werkzaamheden om het sportpark weer klaar te maken voor het komende seizoen. Er werd met man en macht gewerkt om de reclameborden te wassen, de ramen te lappen, het ballenhok op te ruimen en het meeste werk was wel het snoeien en maaien van de heggen en boardings rondom de velden. Kortom een hels karwei. Daarbij viel de opkomst enigszins tegen, maar wellicht waren veel van onze leden al op een welverdiende vakantie.

Namens het bestuur willen we de aanwezigen bijzonder bedanken voor hun inzet.

Bestuur V.V. Hoogeloon