Bram Kuipers

Naam: Bram Kuijpers

Woonplaats: Hoogeloon

Geboortedatum: 21-07-1998

Beroep/school: Ik heb groen, grond en infra loonwerk gestudeerd aan het Helicom in Boxtel. Nu werk ik als grondwerker bij Harrie van de Heijden.

Relatie (verliefd): Geen vriendin op het moment en een vriendin zoeken valt op dit moment ook niet mee.

Vertel eens iets over je beroep of studie/school:

Ik voorzie mensen van schoon water en gas.

Heb je een bijnaam:

Bruur, vernoemd naar ons pa.

Wat zijn je hobby’s naast voetbal?

Scouting, bier drinken met vrienden en PSV supporteren (ook al val ik weleens in slaap tijdens de wedstrijd).

Favoriete stamkroeg?

Café D’n Bakker en de Café De Koster. Hopelijk mogen we er snel weer een pintje gaan pakken.

Favoriete zaterdagavond besteding?

Mee vrienden in D’n Bakker bij elkaar zitten, een potje bier drinken en wat zeveren.

Waarom ben je weer gaan voetballen na jaar inactief te zijn geweest?

Vorig seizoen heb ik een keer gevlagd bij Hoogeloon 2 en toen kwam ik erachter dat V.V. Hoogeloon een erg gezellige club is. Daarnaast leek het me ook wel leuk om samen met vrienden van mij te voetballen en daarna een pilsje te pakken in de kantine. Ook wilde ik wat aan mijn conditie gaan doen, omdat ik tot een tijdje terug nog plannen had om in het leger te gaan.

Wat is jouw positie en taak binnen je team?

De eerste 5 wedstrijden van dit seizoen stond ik spits. Ik denk dat de coach mij daar het minste in de weg vind staan.

Welke trainer of coach is je het meeste bijgebleven en waarom?

Wil Waterschoot. Hij was altijd behulpzaam en vriendelijk. Een goeie kerel.

Als je binnen onze voetbalvereniging één persoon moest kiezen waarvoor je veel respect hebt, wie zou dit dan zijn en waarom?

Ik ben pas net bij de club, maar dan kies ik voor Niels Beerens. Hij voetbalt zelf niet meer, maar doet wel veel voor de club, zoals leider zijn bij het tweede.

Om wie of wat heb je rond het voetbal het meest gelachen?

Vorig jaar of 2 jaar geleden was ik er met Super Sunday nog niet bij, maar heb ik wel de filmpjes gezien van Kutje Baets (Stef Goossens) die met een Super Sunday in blote bast buiten in de regen aan het buikschuiven was. Toen dacht ik daar moet ik de volgende keer bij zijn!

Wat zou in jouw ogen een goede bestemming zijn voor het geld dat bestemd was voor het kunstgrasveld?

Een klein pannaveldje aanleggen.

Wat is je grootste verslaving?

Roken

Wat is de grootste blunder die je ooit hebt gemaakt? Beschrijf deze

Teveel drinken en daardoor vallen de nacht voordat Hoogeloon 1 kampioen werd. Daardoor lag ik met een gebroken been in het ziekenhuis terwijl heel Hoogeloon feest vierde.

Hoogtepunt als voetballer:

Aan het begin van dit seizoen heb ik 5 keer gescoord op een trainingspartijtje. Veel meer heb ik mede door corona nog niet kunnen presteren sinds mijn rentree op de Hoogeloonse velden.

Dieptepunt als voetballer:

Toen ik vorig jaar bij Hoogeloon 2 een keer mocht vlaggen kwam de scheids naar de bank toegelopen om te vragen of er iemand anders wilde vlaggen, omdat ik er niks van bakte.

Sterke punten als voetballer:

Doorzettingsvermogen, dat is hard nodig want de techniek laat me regelmatig in de steek.

Zwakke punten als voetballer:

Balgevoel en techniek.

Meest onderschatte voetballer?

Sander Bats, een goeie keeper als ie niet gedronken heeft. Helaas komt dit zelden voor.

Meest overschatte voetballer?

Cis Waterschoot, kwaliteit genoeg, maar te lam om er wat mee te doen.

Meest bijzondere blessure waar je ooit last van hebt gehad?

Mijn knie schiet regelmatig op slot bij het afwerken.

Wat staat er bovenaan je bucketlist?

De loterij winnen.

Doe jij vrijwilligerswerk binnen VV Hoogeloon? Zo ja, wat? Zo nee, wat zou je eventueel willen doen binnen onze vereniging?

Vorig seizoen heb ik een poging gedaan tot vlaggen, zonder succes. Daarnaast heb ik me afgelopen jaar verslapen bij de clubklusdag, maar komend jaar ben ik als eerste aanwezig.

Wat zou je willen veranderen/organiseren als je één dag de baas zou zijn bij V.V. Hoogeloon?

Dat ik 1 keer met het eerste zou mogen voetballen.

Grootste irritatie rond het voetbal?

Als mensen hun kop laten hangen als het even tegenzit.

Welke voetbaldroom zou je nog willen verwezenlijken?

Op dit moment überhaupt gewoon lekker kunnen voetballen en daarnaast zou ik nog weleens topscoorder willen worden van Hoogeloon 4.

Idool:

Kutje Baets (Stef Gooossens)

Levensmotto:

Niet geschoten is altijd mis. Zowel op het veld als op de zaterdagavond in De Koster.

Favoriet vakantieland:

Mallorca, hopelijk mogen we komende zomer weer een halve liter drinken in het Mega Park.

Lievelingsgerecht:

Kapsalon.

Favoriete film en muziek:

Muziek: Nederlandstalig (schijn een lichtje op mij)

Films: Undercover

Wil je verder nog iets kwijt?

Ik hoop dat we weer snel mogen voetballen en naar de kantine mogen om een pot bier te drinken