Profiel van Koen Verweij

Geboortedatum: 03-08-1996

Beroep/school: Student Food and Business

Relatie (verliefd): Met Laura Geerts

Vertel eens iets over je beroep of studie/school:

Momenteel aan het afstuderen bij Op Smaak in Eersel. Mijn opleiding is letterlijk een combinatie van voeding en business, waarin kwaliteit, productontwikkeling en marketing van voeding centraal staan.

Heb je een bijnaam:

Koen Aguëro. Heeft helaas niks met m’n voetbalkunsten te maken.

Wat zijn je hobby’s naast voetbal?

Speciaal bier, stappen, fitness, eten

Favoriete stamkroeg?

Geen favoriet op het moment, juist de afwisseling van kroegjes/festivals vind ik het mooist.

Wat is jouw positie en taak binnen je team?

Als rechtsbuiten hazen! Oftewel alle ballen die over de rechterflank komen mag ik achteraan hobbelen, om ze vervolgens voor te geven.

Welke trainer of coach is je het meeste bijgebleven en waarom?

Sjef Pijnenburg en Davy Jansen. Twee legendarische seizoenen met die mannen mogen draaien, waar veel gelachen werd, maar ook gestreden werd om het kampioenschap.

Als je binnen onze voetbalvereniging één persoon moest kiezen waarvoor je veel respect hebt, wie zou dit dan zijn en waarom?

De vrijwilligers die ons clubje draaiende houden.

Om wie of wat heb je rond het voetbal het meest gelachen?

De sterke verhalen van Dirk ‘Poepzever’ van der Heijden op de zondagmorgen doen het altijd goed.

Je voetbal inmiddels ruim een jaar bij V.V. Hoogeloon. Hoe is deze overstap je bevallen en hoe komt de club V.V. Hoogeloon op jou over?

Hartstikke positief! Gemoedelijke sfeer binnen de club, waardoor je je als buitendorpse meteen thuis voelt.

Wat is je grootste verslaving?

Speciaal bier

Wat is de grootste blunder die je ooit hebt gemaakt? Beschrijf deze

Na vorig jaar tijdens de Vierdaagsefeesten mijn linker wenkbrauw open te hebben gehaald, presteerde ik het om dit jaar tijdens de Vierdaagsefeesten mijn rechter wenkbrauw open te halen.

Hoogtepunt als voetballer:

Kampioenschap in de A2.

Dieptepunt als voetballer:

Gelukkig nog niet meegemaakt.

Sterke punten als voetballer:

Snelheid, lange bal

Zwakke punten als voetballer:

Stijf rechts, conditie, rust aan de bal en nog een hele waslijst die ik jullie zal besparen.

Meest onderschatte voetballer?

Rik van de Huygevoort

Meest overschatte voetballer?

Sander Baijens (dit zeg ik eigenlijk meer omdat we hem niet aan de selectie kwijt willen)

Meest bijzondere blessure waar je ooit last van hebt gehad?

Drie weken uit de roulatie gelegen omdat ik van een toestel in de speeltuin gedonderd was na een avond stappen.

Wat staat er bovenaan je bucketlist?

Na vorig jaar een rondje West Coast in Amerika staat de East Coast nog op de planning.

Doe jij vrijwilligerswerk binnen V.V. Hoogeloon? Zo ja, wat? Zo nee, wat zou je eventueel willen doen binnen onze vereniging?

Op dit moment niet, maar wat niet is kan nog komen.

Wat zou je willen veranderen/organiseren als je één dag de baas zou zijn bij V.V. Hoogeloon?

De velden kunnen nog wel wat verbetering gebruiken.

Grootste irritatie rond het voetbal?

Scheidsrechters die de spelregels niet snappen.

Welke voetbaldroom zou je nog willen verwezenlijken?

Topscoorder worden. Maar dit zal waarschijnlijk bij een droom blijven, gezien de hoeveelheid 100% kansen die ik tot nu toe om zeep heb geholpen.

Idool:

Ibou Bot. Zo bescheiden maar voetballend zo sterk.

Favoriet vakantieland:

Amerika

Lievelingsgerecht:

Alles met een goed stukkie vlees

Favoriete film en muziek:

Muziek: Rebelion, Delete, Bruur Baloe

Films/serie: Peeky Blinders

Wil je verder nog iets kwijt?

Denk dat we alles wel gehad hebben zo. Groetjes!