Job van der Heijden

Geboortedatum: 29-11-1996

Beroep/school: Bedrijfseconomie, laatste jaar

Relatie (verliefd): Single

Vertel eens iets over je beroep of studie/school:

Momenteel zit ik in mijn laatste jaar van de opleiding Bedrijfseconomie aan de Fontys in Eindhoven. Na de zomervakantie begin ik met mijn afstuderen.

Heb je een bijnaam:

Geen bijnaam.

Wat zijn je hobby’s naast voetbal?

Met vrienden een drankje doen in het weekend, verder doordeweeks niet echt een hobby als af en toe een serie kijken op Netflix.

Favoriete stamkroeg?

Een stamkroeg heb ik niet echt, het meeste kom ik in De Gouden Leeuw in Vessem.

Wat heeft je doen besluiten om vanaf komend seizoen te stoppen met voetballen?

Na mijn eerste kruisband reconstructie heb ik tegen mezelf gezegd dat ik niet weer zoiets wilde. Toen ik nogmaals aan dezelfde knie werd geopereerd vond ik mijn fysieke gesteldheid voor de toekomst belangrijker dan mijn carrière als voetballer. Na mijn laatste controle zei de dokter ook dat als ik nog een keer zo door mijn knie ga, mijn meniscus waarschijnlijk geheel verwijderd moet worden en dit vind ik het niet waard, hoe graag ik ook zou voetballen.

Wat is jouw positie en taak binnen je team?

Momenteel heb ik geen taak, aangezien ik niet meer mee voetbal. Voorheen moest ik ervoor zorgen dat de spitsen van de tegenstanders geen bal raakte de hele wedstrijd.

Welke trainer of coach is je het meeste bijgebleven en waarom?

Ik heb het meeste geleerd van Willy Segers in de jeugd. Bij de senioren heb ik drie trainers gehad waarvan ik allemaal wat geleerd heb.

Als je binnen onze voetbalvereniging één persoon moest kiezen waarvoor je veel respect hebt, wie zou dit dan zijn en waarom?

Wil Swaanen heeft altijd tijd voor de voetbal en doet nog steeds veel voor de club. Vrijwilligers zoals Wil daar draait ons clubke op.

Om wie of wat heb je rond het voetbal het meest gelachen?

Dirk van der Heijden, zowel binnen als buiten het veld. De gehele jeugd gebeurde er elke week gekke dingen.

Wat zou in jouw ogen een goede bestemming zijn voor het geld dat bestemd was voor het kunstgrasveld?

Zolang het maar van meerwaarde is maakt het mij niet veel uit waar het geld in geïnvesteerd wordt.

Wat is je grootste verslaving?

Uitslapen indien mogelijk.

Wat is de grootste blunder die je ooit hebt gemaakt? Beschrijf deze

Meerdere blunders tijdens de wedstrijd tegen Hulsel tijdens mijn eerste jaar in de senioren. Ik weet niet wat er die dag gebeurde, maar laten we het houden op een totale off-day.

Hoogtepunt als voetballer:

Het kampioenschap in het laatste jaar junioren.

Dieptepunt als voetballer:

Twee keer aan mijn knie geopereerd, waardoor voetballen niet meer verstandig is.

Sterke punten als voetballer:

Inzicht en een goede trap.

Zwakke punten als voetballer:

Doelpunten maken.

Meest onderschatte voetballer?

Daniel Schwaab.

Meest overschatte voetballer?

Virgil van Dijk.

Meest bijzondere blessure waar je ooit last van hebt gehad?

Kruisband afgescheurd.

Wat staat er bovenaan je bucketlist?

Ik zou wel eens parachute willen springen.

Doe jij vrijwilligerswerk binnen V.V. Hoogeloon? Zo ja, wat? Zo nee, wat zou je eventueel willen doen binnen onze vereniging?

Ik zit in de financiële commissie.

Wat zou je willen veranderen/organiseren als je één dag de baas zou zijn bij V.V. Hoogeloon?

Een mooi terras om met goed weer naar het voetbal te kunnen kijken.

Grootste irritatie rond het voetbal?

Partijdige scheidsrechters en oneerlijke grensrechters.

Welke voetbaldroom zou je nog willen verwezenlijken?

Een kampioenschap voor het eerste elftal.

Je stop helaas met voetballen, op welke manier zou je aan de club verbonden willen blijven?

Ik blijf zeker nog actief achter de schermen door me met de financiële situatie van ons clubke bezig te houden. Of ik daarnaast nog langs de lijn wil staan in plaats van op het veld zondags ben ik nog niet uit, maar ik sluit nog niets uit.

Idool:

Messi.

Levensmotto:

Genieten als het kan.

Favoriet vakantieland:

Zolang het maar goed weer is vind ik het overal prima.

Lievelingsgerecht:

Paella.

Favoriete film en muziek:

Muziek: Top 50

Films: Momenteel kijk ik liever series

Wil je verder nog iets kwijt?