Jeroen van de Zande

Geboortedatum: 28-07-1970

Beroep/school: Inkoper bij VD Leegte Metaal

Relatie (verliefd): Al bijna 20 jaar gelukkig getrouwd met Dianne

Vertel eens iets over je beroep of studie/school:

Mijn hoofdtaak is om ervoor te zorgen dat de materialen die we nodig hebben voor het (primaire) productieproces op tijd en tegen de juiste condities geleverd worden. Een gedeelte ervan doe ik ook voor verschillende andere VDL bedrijven. Tevens ben ik verantwoordelijk voor het secundaire proces, zoals werkkleding, persoonlijke beschermmiddelen, handgereedschappen en het facilitaire verhaal.

Heb je een bijnaam:

Dikke, maar ik weet echt niet waarom ;-)

Wat zijn je hobby’s naast voetbal?

We hebben een stacaravan in Renesse waar ik heel graag veel tijd doorbreng met mijn gezin.

Ik ga graag uit eten en skiën vind ik ook erg leuk.

Favoriete stamkroeg?

Ik kom er niet vaak, maar dan zeg ik toch D’n Bakker.

Wat is jouw positie en taak binnen je team?

Als ik mee mag doen sta ik in de goal.

Mijn taak is om het team ver genoeg van onze goal te laten voetballen, zodat ik het niet erg druk krijg.

Welke trainer of coach is je het meeste bijgebleven en waarom?

Wim de Laat.

Als je binnen onze voetbalvereniging één persoon moest kiezen waarvoor je veel respect hebt, wie zou dit dan zijn en waarom?

Dat zijn er gelukkig heel veel en daar kan ik echt niet uit kiezen.

Om wie of wat heb je rond het voetbal het meest gelachen?

We hebben nu met het 5e een super gezellig team, waar we vooral voor de wedstrijd, tijdens de rust en na de wedstrijd heel veel kunnen lachen met en om elkaar. Maar als er gevoetbald moet worden dan staan we er ook allemaal!

Wat zou in jouw ogen een goede bestemming zijn voor het geld dat bestemd was voor het kunstgrasveld?

Ik zou het besteden aan een leuke speeltuin of iets dergelijks, zodat de (kleine) kinderen die naar de voetballende papa of mama komen kijken zich daar ook lekker bezig kunnen houden.

Wat is je grootste verslaving?

Lekker eten!

Wat is de grootste blunder die je ooit hebt gemaakt? Beschrijf deze

Veel te veel om op te noemen.

Hoogtepunt als voetballer:

Kampioenschap met het 4e en als jeugdleider ook veel mooie resultaten kunnen boeken.

Dieptepunt als voetballer:

Gelukkig nog geen meegemaakt.

Sterke punten als voetballer:

Mijn mond.

Zwakke punten als voetballer:

Mijn (grote) mond.

Meest onderschatte voetballer?

Peter Bullens, hoe hij zich iedere week weer staande houdt in dit geweld vind ik echt heel erg knap.

Meest overschatte voetballer?

Wie is dat niet?????

Meest bijzondere blessure waar je ooit last van hebt gehad?

Een slijmbeursontsteking in mijn knie, wat veel te lang duurde.

Wat staat er bovenaan je bucketlist?

In een sterrenrestaurant eten.

Doe jij vrijwilligerswerk binnen V,V, Hoogeloon? Zo ja, wat? Zo nee, wat zou je eventueel willen doen binnen onze vereniging?

Ja, volgens mij wel. Op dit moment ben ik leider van de JO15-2 en jeugdsecretaris.

Wat zou je willen veranderen/organiseren als je één dag de baas zou zijn bij V.V. Hoogeloon?

Ik denk dat het nog niet zo verkeerd is, zoals we het met z’n allen doen. Dus ga ik ervoor om alle leden die nog geen vrijwilliger zijn te stimuleren om ook een vrijwilligerstaak op zich te nemen. Er is voor iedereen wel iets te doen. Wacht niet totdat ze je vragen, maar geef zelf aan dat je iets wilt doen voor de club.

Grootste irritatie rond het voetbal?

Dat mensen tegenwoordig overal kritiek op lijken te hebben.

Ook snap ik niet dat er bewust iemand ‘middendoor’ getrapt wordt, als die te goed is. Ik wil super graag winnen en ik wil er best wel ver voor gaan, maar niet ten koste van alles. Helaas zijn er mensen die daar anders over denken.

Welke voetbaldroom zou je nog willen verwezenlijken.

Kampioen worden met Hoogeloon 5!

Idool:

Heb ik niet.

Favoriet vakantieland:

Oostenrijk

Lievelingsgerecht:

Ik vind heel veel dingen lekker. Vooral een gerecht met een lekker bijpassend wijntje.

Favoriete film en muziek:

Muziek: Best wel breed zoals U2, De Dijk, Supertramp, Kensington.

Films: Ik heb heel erg genoten van de serie Game of Thrones.

Wil je verder nog iets kwijt?

We hebben een fijne club, waar iedereen welkom is.