Justin van der Mierden

Geboortedatum: 30-10-1995
Beroep/school: Student commerciële economie
Relatie (verliefd): -

Vertel eens iets of je beroep of studie/school:
Momenteel zit ik in mijn laatste jaar commerciële economie op de Fontys in Eindhoven. Binnen deze opleiding spreekt vooral marketing mij aan. Of ik hier volgend jaar voor wil doorstuderen moet ik nog maar even zien.

Hoe denk je dat de buitenwereld jou ziet?
Kalm, oprecht en sportief.

Heb je een bijnaam:
Mus.

Wat zijn je hobby’s naast voetbal?
Ik ga graag naar feestjes, kijk veel series en ben altijd wel in voor vrijwel elke spelsport. Ik pak veel sporten redelijk snel op, maar buiten voetbal vind ik basketbal wel het leukst om te doen.

Wat is jouw positie en taak binnen je team?
Een aanspeelbare, opkomende maar ook terugzakkende middenvelder. Nu alleen nog even mijn conditie weer op peil krijgen, haha.

Van welke trainer heb je het meest geleerd en waarom?
Pfoe, aangezien ik ongeveer zes jaar uit de running ben geweest, zou ik de namen echt niet meer weten...

Wie zou in jouw ogen de volgende clubman van V.V. Hoogeloon moeten zijn?
Zo goed ben ik nog niet bekend bij V.V. Hoogeloon om hier een uitspraak over te doen.

Om wie of wat heb je het meest gelachen?
Tot nu toe hoe Jesper uit het 4e al zijn tegenstanders er genadeloos uitrent.

Heb je een bepaald bijgeloof voor de wedstrijd?
Nee.

Wat is de beste kleedkamergrap die je hebt meegemaakt?

Hoogtepunt als voetballer:
Niet per se een hoogtepunt, maar na zes jaar weer eens scoren in een officiële wedstrijd voelt toch goed!

Dieptepunt als voetballer:
Laat ik zeggen dat in mijn eerste wedstrijd terug bij Hoogeloon twee keer hands maken in onze eigen 16 meter zeker aanspraak maakt op deze titel.

Sterke punten als voetballer:
Ik ben altijd een harde werker geweest die vol voor de winst gaat. Helaas moet ik al mijn kwaliteiten weer terug op bouwen, aangezien het allemaal niet als vroeger is.

Zwakke punten als voetballer:
Tot nu toe merk ik dat speloverzicht iets is waar ik weer flink aan moet werken.

Favoriete voetbalclub & motivatie:
Als ik er een moet kiezen nog steeds Feyenoord, van vroegs af aan was dit mijn ploeg. Echter kijk ik en volg ik vrijwel geen voetbal en speel ik het liefst gewoon zelf.

Wat is het geheim achter het succes van het elftal waarin je speelt?
We willen natuurlijk niet dat deze informatie bij de concurrentie terechtkomt, toch..?

Voetbal of uitgaan?
Balans moet er zijn.

Kunstgras bij V.V. Hoogeloon:
Van mij hoeft dat niet.

Doe jij vrijwilligerswerk binnen VV Hoogeloon? Zo ja, wat? Zo nee, wat zou je eventueel willen doen binnen onze vereniging?
Nee.

Wat zou je willen veranderen/organiseren als je één dag de baas zou zijn bij V.V. Hoogeloon?

Grootste irritatie rond het voetbal?
Blessures.

Idool:
Dirk Kuyt!

Favoriet vakantieland:
Frankrijk.

Lievelingsgerecht:
Pizza peperoni.

Favoriete film en muziek:
Muziek: Drum and bass
Films: Ex Machina

Wil je verder nog iets kwijt?