Terreinknecht

13-03-2023

Terreinmedewerker zaterdag

Op de zaterdagen worden er op het sportpark van V.V. Hoogeloon door diverse jeugdteams thuiswedstrijden gespeeld. Voor het uitzetten van de speelvelden, klaarzetten van de goals en het plaatsen van de hoekvlaggen zijn we op zoek naar terreinmedewerkers. Wekelijks worden op vrijdagavond of zaterdagmorgen voor de wedstrijden beginnen (het streven is om de velden voor 09:30 uur gereed te hebben) de velden klaargemaakt voor de thuiswedstrijden die op die zaterdag plaatsvinden.

We zijn op zoek naar een groep vrijwilligers, 2-4 personen, welke deze taken tijdens het voetbalseizoen wekelijks op willen pakken. Met tweeën ben je hiervoor wekelijks maximaal een uur kwijt.

Taken terreinmedewerker op zaterdag:

• Velden voor de thuiswedstrijden, welke er die zaterdag plaatsvinden, doormiddel van hoedjes uitzetten;
  • Het plaatsen van de E en mini goaltjes;
  • De netten van de (grote) doelen omlaag doen en met pinnen vastzetten;
  • De hoekvlaggen voor de jeugdwedstrijden van JO13 plaatsen;
  • Bakje koffie en/of thee drinken;
  • Samen bijdragen aan onze gezonde (vrijwilligers) vereniging V.V. Hoogeloon;
  • Optioneel: Genieten van de jeugdwedstrijden die op het sportpark plaatsvinden.

Ben jij de vrijwilliger die voor de jeugd van V.V. Hoogeloon de handjes uit de mouwen steekt? Informeer en/of meld je aan via de teamleider van jouw zoon, dochter of kleinkind, stuur een appje naar René Bolte (06 23 64 30 72) of via de link

Alvast bedankt namens de jeugd van V.V. Hoogeloon!

Reageren op de vacature

* = verplicht