Activiteiten in deze categorie op 07 oktober:

Vrijwillgersavond | V.V Hoogeloon

Het lijkt erop dat we corona definitief achter ons kunnen laten en het beloofd dan ook een druk en vol seizoen te worden. Vrijwilligers zijn de spil van de vereniging en zorgen ervoor dat alles zo goed mogelijk verloopt. Iedere vrijwilliger is belangrijk, hoe klein de taak ook is. Commissielid, trainer, leider, scheidsrechter, klusploeg enzovoorts enzovoorts, iedere vrijwilliger doet ertoe en is dan ook welkom deze avond. Onze vrijwilligers steken het hele jaar de handen uit de mouwen voor V.V. Hoogeloon. Op deze avond doet V.V. Hoogeloon wat terug en de avond is dan ook geheel gratis.

Als speciale activiteit bieden we een highbeer en highwine aan met hapjes. We willen iedereen vragen zich zo snel mogelijk aan te melden via onderstaande link, zodat we voorzien zijn van voldoende versnaperingen.

Aanmelden vrijwilligersavond V.V. Hoogeloon
Graag onderstaand formulier invullen als je 7 oktober op de vrijwilligersavond aanwezig bent. Indien je niet aanwezig bent, hoef je het formulier niet in te vullen. De deuren zijn open vanaf 20:00. De highbeer begint om 21:00.

Graag aanmelden vóór 30 september.
Aanmelden kan via deze link: https://forms.gle/Dy53EYdhFpFVkzwz5

Vrijwilligers, tot dan!

Voor vragen kunnen jullie terecht bij Jorg Bolte.

• 7 oktober 2022 20:00