V.V. Hoogeloon uitgebekerd na 3-0 nederlaag bij V.V. Trinitas-Oisterwijk

VV Trinitas Oisterwijk 1

13 september 2020 14:30

Onbekend

De wedstrijd in Oisterwijk ging om de winst in de districtsbeker poule 35. Hoogeloon trad aan zonder de geschorste Sjoerd de Laat en de geblesseerden Yannick Sol en Niek van den Broek.

Trinitas begon scherp aan de wedstrijd en de eerste aanval was dan ook meteen raak. Na een uitbraak via de rechterkant kopte de spits goed raak. Hoogeloon probeerde wat terug te doen, maar Koen Appels kreeg de bal er van dichtbij niet in en Richard van den Broek schoot naast. Trinitas was de betere ploeg en kreeg door de snelheid voorin een aantal grote kansen. Deze mistten echter de juiste richting of vonden keeper Jesse Lamers op hun weg. In de 22e minuut was het dan toch raak. Vanuit een uitbraak op links scoorde Trinitas de 2-0. Mede door veel kleine overtredingen van Oisterwijks zijde kwam Hoogeloon niet echt lekker in de wedstrijd. Hans van der Heijden was tot twee keer toe wel dichtbij de aansluitingstreffer, maar zowel zijn schot als kopbal gingen naast.

Na rust eenzelfde spelbeeld en ook nu kreeg Trinitas direct een grote kans, maar Jesse Lamers stond opnieuw op zijn post. In de 70e minuut maakte Trinitas via de rechtsbuiten 3-0. Hoogeloon bleef strijden en probeerde de eer nog te redden, maar ook Rik Michielse kreeg vlak voor tijd de bal van dichtbij er niet in.

Door deze uitslag is Hoogeloon uitgeschakeld in het bekertoernooi, waardoor vanaf nu de blik gericht kan worden op de competitie. Deze begint a.s. zondag met een thuiswedstrijd tegen RPC.