V.V. Hoogeloon - Algemeen

CLUBDAG SENIOREN

18 april 11:00  De clubdag zal dit jaar plaatsvinden op zondag 12 mei. Iedereen is welkom op de clubdag; spelers, vrijwilligers, supporters, sponsoren en ieder ander die de club een warm hart toedraagt. meer »

Quiz Time

16 april 16:30  Opgave voetbalquiz V.V. Hoogeloonmeer »

Aankondiging - Algemene Leden Vergadering

16 april 16:15  Aankondiging - Algemene Leden Vergadering donderdag 23 mei 2024meer »

Goeran van den Heuvel nieuwe hoofdtrainer V.V. Hoogeloon

7 februari 8:15  Met ingang van het seizoen 2024-2025 is Goeran van den Heuvel de nieuwe hoofdtrainer van V.V. Hoogeloon. Zowel V.V. Hoogeloon als Goeran hebben de intentie uitgesproken voor een meerjarige samenwerking te gaan.meer »

Profiel van Kees Timmermans

18 januari 18:15  Naam: Kees Timmermans Woonplaats: Hoogeloon Geboortedatum: 13-03-1959 Beroep: Controller bij Stichting ZuidZorg in Eindhoven Relatie (verliefd): Ruim 42 jaar getrouwd met Joke Kinderen: 4 (Irene, Marijke, Erik en Hans)meer »

Patrick Cissen en V.V. Hoogeloon na dit seizoen uit elkaar

2 januari 18:00  Patrick Cissen heeft bij de Technische Commissie kenbaar gemaakt V.V. Hoogeloon na het seizoen 2023-2024 te willen gaan verlaten. Ondanks een stijgende lijn in de prestaties van de selectie heeft Patrick het gevoel dat hij zijn ambitie als trainer niet volledig kan ontplooien bij V.V. Hoogeloon. V.V. Hoogeloon waardeert hierin zijn eerlijkheid. Bovendien zit er voldoende potentie in de spelersgroep waardoor zowel club als trainers nog het volste vertrouwen hebben in een goede tweede seizoenshelft met als doel directe handhaving in de derde klasse.

Profiel van Pim Claassen

30 november 16:00  Naam: Pim Claassen Woonplaats: Vooralsnog woon ik in Hapert, maar ik zal binnenkort verhuizen naar het nieuwe plan in Hoogeloon. Geboortedatum: 16-08-1997 Beroep/school: Project Manager Relatie (verliefd): Samen met Susan van der Heijden Kinderen: Neemeer »

Ga naar archief