IN MEMORIAM

6 april 2022 21:15

Frans Henselmans oud-lid V.V. Hoogeloon overleden

Deze week bereikte ons het droevige bericht dat oud-jeugdbestuurslid Frans Henselmans na een kort ziekbed is overleden. Frans is te jong gestorven, hij is 61 jaar oud geworden. Onze gedachten gaan uit naar Wilma, haar kinderen en naaste bekenden en vrienden.

Frans heeft zich met name voor de jeugdcommissie van onze club ingezet in de periode tussen 1993 tot 1999. In deze periode was hij blokhoofd van de C-D jeugd en heeft hij als jeugdbestuurslid vele vrijwilligersuren gestoken in onze club. Na deze periode heeft Frans zich nog jarenlang ingezet om de waarden en normen binnen onze club te reguleren, waarbij hij ook de samenwerking zocht met de andere Kempische voetbalclubs. Het hoogtepunt van zijn inspanningen was de regionale Kempische waarden- en normenbijeenkomst in Den Herd in Bladel, waarbij Hans van Breukelen, Jan Reker en Ignacius van Swieten aanwezig waren.

Na zijn actieve rol binnen onze club was Frans iedere donderdagavond een vaste bezoeker van onze kantine om met zijn maten van “de leste stuiver” een kaartje te leggen.

We blijven Frans herinneren als een gezellige mens en prettig in de omgang. Frans we gaan je missen.

Bestuur V.V. Hoogeloon