V.V. Hoogeloon start met “ouderen training”

6 september 2021 18:15

“Je bent zo jong als je jezelf voelt en je bent nooit te oud om te leren”. Onder dit motto waren afgelopen zaterdagmiddag rond de klok van 16:30 uur ca. 10 “oud”-leden van onze club hun eerste training sinds lange tijd weer aan het afwerken.

Het initiatief om met oudere leden (en niet-leden) te trainen ontstond een aantal maanden geleden, toen enkele oud-leden interesse toonden om weer eens te gaan trainen met leeftijdgenoten. Onder het motto “voetbal is voor iedereen”, geldt ook steeds meer voor ouderen. We zien overal in het land initiatieven ontstaan bij voetbalclubs waarbij ouderen weer aan de slag gaan. En dit is ook de bedoeling bij onze club. Het maakt niet uit of je ooit gevoetbald hebt of niet. Iedereen is welkom. Het doel is om in beweging te blijven, vooral op oudere leeftijd. Daarbij is natuurlijk het sociale aspect ook van belang. Na de training is er daarom in onze kantine nog de gelegenheid om na te praten over de training of andere belangrijke zaken.

Momenteel hebben we 14 geïnteresseerden binnen onze club die hebben aangegeven om te willen trainen. De trainingen staan gepland op zaterdagmiddag om 16:30 uur op ons sportpark. Ook niet-leden kunnen zich aanmelden voor deze trainingen. De trainingen staan onder de professionele leiding van Ed Kennis. Geïnteresseerden die mee willen trainen kunnen zich aanmelden via: [email protected]

Bestuur V.V. Hoogeloon

WhatsApp_Image_2021-09-05_at_12.20.52.jpeg