Geen voetbal, toch clubman/-vrouw bij V.V. Hoogeloon

22 juli 2021 19:45

Het bestuur van V.V. Hoogeloon besloot onlangs om het collectief van 135 sponsoren en 50 donateurs de titel clubman/vrouw van het jaar toe te kennen. Een symbolisch gebaar van de club om al die ondersteuners te bedanken voor hun financiƫle bijdrage aan de club gedurende de voorbije seizoenen, die helaas goeddeels in het teken stonden van de coronapandemie.

Nu die pandemie zijn einde lijkt te naderen, staan bij voetbalvereniging Hoogeloon de voetballers te trappelen om in augustus weer het veld op te gaan. Met zes seniorenteams, een dameselftal en elf jeugdteams gaan de blauwwitten weer van voetbalplezier genieten. Waar mogelijk prestatief maar vooral ook recreatief. Kernwaarden daarbij zijn sportief bezig zijn en sociaal ontmoeten!  De club, met bijna 400 leden, kijkt met vertrouwen naar de toekomst waarin we voor de Hoogeloonse jeugd perspectief willen bieden.

Op basis van jeugdopleidingsplannen, gedragen door gediplomeerde en kundige jeugdtrainers en -begeleiders, verwachten we als club de komende jaren onze jeugd- en seniorenleden een plezierige en sportieve vrijetijdsbesteding te kunnen bieden.  Daarvoor is ook in financiële zin geïnvesteerd.

U en/of uw bedrijf heeft aan het realiseren van voetbalplannen en verbeteren van de voetbalaccommodatie een wezenlijke bijdrage geleverd. En daarvoor is de club aan u veel dank verschuldigd, zo is de opvatting bij V.V. Hoogeloon. Die dank willen we hierbij oprecht en met overtuiging uitspreken, waarbij we ons realiseren dat de achterliggende coronaperiode ook voor u een aantal obstakels en hindernissen zal hebben opgeleverd. In die zin voelen we ons geroepen om de slogan ''koop Kempenlokaal'' verder uit te dragen.

Wetende dat het gebruikelijk is om jaarlijks iemand bij de club tot clubman uit te roepen, is er nu door ons bestuur voor gekozen om het collectief van financiële ondersteuners de titel CLUBMAN VAN HET JAAR toe te kennen. Een symbolische geste om de dankbaarheid van Voetbalvereniging Hoogeloon jegens u te onderstrepen.

Mocht u in de gelegenheid zijn, we ontmoeten u graag op sportpark De Roetwijer!

Namens het bestuur van V.V. Hoogeloon,

Wim de Laat, voorzitter.